tisdag 30 november 2010

They hide in the light, so you can't see their fears

Jaa, vad kan man säga..
Skolan som vanligt till 14.50. For till Mikaela direkt efter skolan.. Satt ganska länge hos henne och drack bland annat glöggiiiii :) Kan inte minnas att jag har tyckt om glögg någon gång men har ändrat min uppfattning den här vintern (y) Så kan det va! Folk förändras.. Senare for vi på kaffe, eller rättare sakt en redbull.
Börjar halv 11 imorgon, vilket är väldigt skönt! Behöver sömn.. Sen är det arbetsdag resten av dagen.

Burnin' out of control

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade