Sjuk även idag! Fast idag mår jag inte skit
utan idag fick jag veta att jag har streptokocker (y) En mildare variant! Konstigt att jag aldrig haft så där supersjukt i halsen. Testade mig i onsdags och har troligen burit på bakterierna sen vi kom från puerto rico eftersom jag hade i halsen redan då.. En nykter lilla-julshelg vill säga! Får vell trösta mig med att det möjligen blir "kryssning" efter någon vecka, så får ta igen allt det roliga man missat ;D
Har hunnit med mycket idag, istället för skolan.. Har städat rummet, duschat, varit till halpa-halli och handlat med mamma, varit till apoteket och varit efter casapizza. Tänkte även baka cupcakes ikväll men jag tror det får bli en annan dag.
Skall fixa mig nu, tror inte mina närven klarar av en hemmakväll för mig själv.. Måste åtminstone få vara liiite social!

Random bild!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar