fredag 19 november 2010

En bild säger mer än tusen ord!

"Nöjter" som bäst på med denna låt..


Har varit slöaste och tråkigaste dagen på lääänge! Usch!
Typ allihopa har ju haft magsjuka.. Åtminstone var mer än hälften av skolan hemma och var sjuk (y) Själv gör jag allt för att inte behöva bli smittad, äter bl.a. mjölksyrebakterier och dricker ren citron! Hittills ser det ut att ha hjälpt, eller så har jag helt enkelt bra immunförsvar (vilket jag inte har). Eller jag skall vell inte säga något, kan ju nog bli smittad ännu, till och med bära smittan MEN jag hoppas jag får vara frisk!!

Var meningen jag skulle ladda ner massa låtar till usb-minnet ikväll meeen jag lämnade med kameran i handen. Hmpf! Kom underfund med att jag skulle behöva städa upp/sortera bort gamla kläder. Hälften av alla kläder i min "walk in closet" använder jag nästan aldrig och en stor del är inte ens där. Vill ha allt på ett ställe! Sådan är jag..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade