onsdag 17 november 2010

Greeeeys

Fick sova tre timmar längre idag, skönt! Kombielever få inte delta i yrkesskolans engelskatimmar.. Ganska sjukt egentligen men inte stör det mig! Annars har det bara varit en helt vanlig kylig dag, utan snö! :( Vill ha massor av snö nu, myysigt!
Men nu hinner jag inte blogga mera, nu är det greys som gäller.
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade