Är fixad & klar inför kvällens oplanerade händelser. Men jag hoppas att det blir bra ändå!
Skall snart åka upp med Ronny till Näsby, i jenkare! ;) Bara de får lamporna att funka som de ska nu..
Imorgon blir det troligen att sitta med i jenkar-paraden också! Beror ju förståss på hur dålig jag är när jag vaknar.
Men har en trevlig valborgsmässoafton! :)



