fredag 12 november 2010

Äntligen freeedaag

En tre-siffrig summa rikare nu då! ;) Behövdes verkligen! Skall vell behöva skriva upp i IA-dagboken vad jag har gjort den här veckan också, synd att denna veckas handlingar är bortglömda nu..
Skolan på måndag då, skall nog bli ganska skönt på ett sätt, man får ju slöa lite mer då och framför allt träffa sina kära vänner <3 Kommer vell antagligen att börja bygga på vårt hus då också, kommer ju inte direkt att älska vintern så länge till då vill säga. Huuadå!

Kom just ur duschen, där doftade det smultron :o Konstigt! Och varmvattnet höll på att ta slut även fasst jag inte alls duschade så superlänge idag.. Också väldigt konstigt! Jag som ville duscha lääänge..
Hittade en smyckeshemsida till idag, hittade ett antal ringar som jag blev otroligt kära i! Vet inte varför jag blivit så faschinerad av just ringar.. Besök om ni har tid - http://www.cocoo.se/. Finns dock mera urval här än på stylebytyra.

Ikväll blir det vell antagligen bio (due date) med Emilia, Kristian & Nicke. Eller det beror på om Nicke slutar i tid, men det hoppas vi så man får lite omväxling i vardagen! Var meningen vi skulle ha tittat lite i någon affär före och ätit på amarillo, men blir vell inget av det då.
Så här annars tänkte jag fixa mig nu och sen möjligtvis åka upp till näsby i några ärenden.. Skall bland annat behöva köpa några lysrör till min garderob och åka till fotoquick med några bilder(har inte fått det gjort ännu).
Måste nog aktivera mig nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade