tisdag 9 november 2010

En vanlig tisdag..

Mätt & belåten för fler! Har just fixat ihop kvällens middag, "tortillagratäng" som nu är uppäten :) Jättegott!
Hårfärgning next då antar jag, det skall borda bli en svart färg om det blir som menat, som vanligt. Funderar att klicka hem clip-on tillsammans med Mikaela nu någon dag också.. Har bara ångest över om jag skall ta rakt eller vågigt eftersom mitt eget hår blir vågigt/lockigt när det utsätts för vind eller vatten. Skulle inte heller vilja klippa mitt eget hår något men måste ju antagligen göra det om jag lägger i löshår. Hmpf!!


Ett stycke trött Nicke :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade