fredag 26 november 2010

Cupcaaakes!

Mätt & belåten. Har fixat kvällens mat, blev ugnstekt korv med pommes frites.. Bara för att det går så fort att laga! Är hemma idag också, Nicke är också ledig så sällskap har jag fått.
Har bakat cupcakes idag, har inte hunnit smaka på dem ännu men de ser vääldigt goda ut. Första gången jag prövat på cupcakes, och jaa det tog ju sin tid!
Nu skall jag göra mig klar för kvällen och möjligen bjuda någon på cupcakes! :DD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade