Ikväll blir det rax och bio med fina typer! ;) Skall titta den nyaste saw med 3D, får se då! Brukar inte tycka sådär jättemycke om saw-filmerna eftersom jag tkr de inte går ut på något, bara plågeri till tusen. MEN jag bestämde mig medsamm jag hörde att den kom i 3D att den måste ja se! För det måste ju vara lite annorlunda att se den så..
Men nu skall jag leta upp några "rax-kuponger" som Johanna just ringde och sade att jag måste leta upp i en tidning!
Men nu skall jag leta upp några "rax-kuponger" som Johanna just ringde och sade att jag måste leta upp i en tidning!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar