tisdag 2 november 2010

Biotimeee!

Hade varken tid eller lust att uppdatera något igår. Var rätt trött efter två veckors ledighet! Tittade mumien - drakkejsarens grav hos Nicke och bara tog det lungt! Skönt det också.. Tror min förkyldning sitter i mig ännu, kan vara därför jag är så slut också. Öm hals och en jävlig hosta! ;s
Ikväll blir det rax och bio med fina typer! ;) Skall titta den nyaste saw med 3D, får se då! Brukar inte tycka sådär jättemycke om saw-filmerna eftersom jag tkr de inte går ut på något, bara plågeri till tusen. MEN jag bestämde mig medsamm jag hörde att den kom i 3D att den måste ja se! För det måste ju vara lite annorlunda att se den så..
Men nu skall jag leta upp några "rax-kuponger" som Johanna just ringde och sade att jag måste leta upp i en tidning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade