Kom just från skolan, fick sluta lite tidigare idag! Har varit en ganska "urspåra" dag, en massa skratt & skämt. Dock gör min lärare mig arg så in åt helvetet! Jävla pisslärare.. Borde ha blivit kickad för länge sen om jag skulle få bestämma!!
Ikväll blir det antagligen att umgås me mina söta vänner. Då får man vara ännu mera "urspåra"! Kuulkul! Älskar er brudar! Blir alltid så glad av att få umgås med er (;
Orkade inte blogga något igår, hade verkligen ingen lust. Runnade i Näsby med Nicke, Markus och Elin (Mikaela en stund också) och där var det verkligen "URSPÅRA". Härregud Markus vilka fantasier! :D Och Elin blev mobboffret..
Men nu måste jag gå, skall åka upp till Näsby och köpa lysrör.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar