måndag 23 maj 2011

Powerpark

(google bild)

Blev att åka på krapulapizza igår kväll med Emilia & Victoria! Tror största delen av min senaste lön har gått i mat! :o Så nu är jag i princip pank!
Hann även bli lite förälskad igår! ;)

Och nu är det bara 3 dagar kvar i skolan, medräknat att hela skolan skall till powerpark imorgon! Jeij! :) Så egentligen är det bara 2 officiella skoldagar kvar av detta läsår. Och då går halva onsdagen åt till en fotbolls turnering mellan linjorna, vill säga bara 1 och en halv dag kvar! :D Haha!

Ikväll har jag bara varit lat! Tog en varm dusch efter skolan eftersom vi hade stått i regnet halva dagen. Efteråt började jag på med den allra sista läxan för i år.. Somnade i ca. 3 timmar?!! :o Vaknade och gjorde klar den påbörjade uppgiften! Ganska meningslös kväll vill säga..
Jaa, vad skall jag hitta på i natt?! Någon sömn kommer troligen vara svår att finna!

söndag 22 maj 2011

Party all weekend







Blev nog en riktigt bra kväll & natt på villan! Bara lite läskigt då inte taklamporna funkade senare då vi behövde dem, så då blev det att tända ljus och ha igång datorn.
När jag kom hem på lördagen gick jag i duschen och gjorde mig klar.. Drog sen iväg till Nicke på förfest och efteråt for vi till den andra Nicke på "brygg-fest". Var ganska härligt där i solskenet :D
For ut med Mikaela, Dennis, Johanna & Emilia och for till Harrström eller något. Hann dock inte vara med så mycket eftersom jag inte mådde så riktigt bra..
Idag vet jag inte vad det blir att göra, men solen ser ut att lysa rätt starkt genom persiennen. Så något skulle man väll nog borda hitta på.. Men är ju inte precis i bästa skick ännu!

torsdag 19 maj 2011

Något att se framemot!

Då var den här skolveckan snart över också, bara en tung dag fredag kvar.. Det känns åtminstone som den kommer att bli det.
Har spenderat i princip hela kvällen åt att ha hälsokunskapsboken i mina händer! :o Kan hälsokunskap verkligen vara så där svårt?! Och då till på köpet har jag inte boken utläst ännu! Inte så konstigt då det ordagrant är hela boken som vi skall ha utläst.. Så imorgon blir det troligen att dra eget cräpp när provet slutligen är framför mig.

Efter skolan blir det kanske lite roligare! Eller det blir säkert mycket roligare! Har planerat att ta en tjej-kväll på "min" villa med Emilia, Jennifer, Ia & Mikaela! Skall bli trevligt med alla samlade och med god mat & dryck! ;) Bara Elin som saknas! <3 Har dock lite att fixa först såsom gasflaska, vatten, städning, sängkläder, att handla osv. Jobbit jobbit..

tisdag 17 maj 2011

I will grow through this pain

Regnigt värre! Tycker det mörka på himmelen skall försvinna så det blir lite plats över åt solen! Ja vill bli brun (inte röd) och känna hur solen steker på kroppen! Jag vill även kunna köra vespa utan att dra på mig i princip 2-3 tröjor, vindtätsbyxor och långkalsonger!! Men som jag har hört det kommer det att bli en rätt kall maj & juni månad! Suck..

Har varit en rätt slö dag. Efter skolan tänkte jag börja på med en hälsokunskaps-uppgift men hade väldigt svårt att hitta något svar på frågorna så jag sket i uppgiften och tittade några oth-avsnitt istället. Sen somnade jag i några timmar vilket förklarar varför jag inte är ett dugg trött just nu! :/ När jag vaknade for jag ut med N en stund!

Nä om man skall lägga sig ner och försöka hitta det där jäkla svaret till uppgiften så kanske man får det skrivet tills imorgon! Eller rättare sagt, jag måste ha det färdigt imorgon kväll!

måndag 16 maj 2011

Paaaj


Kanske ser aningen bränd ut pajen, men den smakade bara gott! :D Och nu är jag riktigt mätt! Skall snart åka på sbt med Ia, så får se då om man orkar ordentligt!
I helgen var jag till Åminne med Anders, Ia & Emilia och Lille som chaufför! Blev faktiskt en ganska rolig kväll! Och igår var jag på krapolapizza på dagen och på kvällen gick jag ut på en promenad med Mikaela!
Men blev lite stressigt det här nu, måste ju börja åka om jag skall hinna!

torsdag 12 maj 2011

Varma smörgåsar

Lade just in dessa i ugnen, så snart får jag avnjuta dem med en kall smoothie gjord på våra egna jordgubbar! :)

Kvällen i övrigt har bara varit lugn, har bland annat städat rummet och tittat en film "blue valentine".. Men den var inte så jättebra, orkade inte se de fem sista minuterna! :D
Har även bränt mig riktigt i solen idag. Är ju på bygget alla dagar så man står i solen hela tiden.. Att vara i duschen var ett rent helvete. Får se då hur länge man skall vara en röd kräfta.
Nåja, tror mina varma smörgåsar börjar blir klara! ;)

tisdag 10 maj 2011

Bodypump

Det blev inget av SBT igår, visste inte att man hade att anmäla sig till varenda gång så det råkade vara fullt. Så därför anmälde vi oss tills imorgon och nästa måndag istället!
Ikväll har jag varit på bodypump med Ia, jiises vad tungt! Men det är ju egentligen bra, för då händer det åtminstone något hoppas jag! ;) Sen for jag till parken en stund och samtalade med Mikaela.
Och nu skulle jag ha lust med lite oth, men då blir det ju att vara trött imorgon när man måste börja vanlig tid! Beslutsångest..
Big problems! :D

Bloggintresserade