onsdag 24 november 2010

Sjukling!

Har varit hemma från skolan idag! Natten gick ut på att må skit.. Men ja behövde aldrig spy, tur var nu det! Har mest suttit på datorn idag och letat efter bl.a. julklappar jag skulle vilja ha. Tenk om man skulle vara miljoner.. Hohho, frisk luft skulle inte skada nu, mitt huvud börjar bli tungt!
Det är faktist ganska tråkigt att vara sjuk, när alla andra är i skolan.. En dag går vell nog ganska okej, men när det börjar bli flera dagar brukar det nog bli lite plågsamt.
Men nu skall jag äta tortillas! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade