söndag 28 november 2010

Ostbricka

Njuter av denna ostbricka som bäst..
Inte direkt min dag idag! Har "läjdon"! Därför tycker jag att jag skall få tröst-äta lite. Och därför tycker jag att jag inte behöver ödsla mer tid här ikväll.. Istället skall jag se om det finns något inspirerande på tv:n! Vilket det troligen inte finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade