Telefunken skall in på service ikväll hade jag planerat och då skall ja ju använda en annan telefon medan. Vill ju inte direkt vara utan kontakter i säkert flera veckor! Skittelefon. Felar ju med allt!!
Har ca. 15000 meddelanden som jag inte kan radera hur mycket jag än försöker, kan ta ca. 10 sek. i värsta fall före en bokstav kommer fram som man tryckt på i ett meddelande. Hörlurarna till musiken fungerar inte, det spelar högt istället. Dålig sändning, kan ju förståss bero på saunalahti också men.. Behöver verkligen redas upp! Tur skulle man ju ha ifall man skulle få en helt ny tillbaks :) Men nog om min skittelefon..
Hade ju sovmorgon i morse då. Värkligen skönt! Resten av dagen gick i sitt vanliga spår.. Blev att ta bussen hem, utan busskort. Har varit utan det vet hur länge nu, det är fan då man lämnar saker efter sig.. Skall vell skicka in en blankett imorgon att jag vill ha ett helt nytt kort, blir dock hälften dyrare än att ladda sitt kort (n)
Men nu skall jag avsluta detta helt ONÖDIGA inlägg för att gå och äta tortillas!
VILL HAA!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar