Skulle även behöva läsa lite på matteförhöret som vi skall ha imorgon. Men det är så jävla svårt!! Förstår inte riktigt när den kommer att komma till användning gymnasiematten.
Ikväll blir det vell bowling eller simning med Emilia, Mikaela & Victoria :) Länge sen jag bowlat men jag kan minnas att jag alltid har tyckt att det har varit kul! Simning skulle vell nog passa rätt bra också en sådan här kall dag.. Skulle kunna duscha i en evighet nu, med rykande varmvatten of course! ;)

Sötisar!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar