Slutade ungefär halv 11 idag, så det blev en jättekort dag med bara städning! När jag kom hem åt jag tortilla och efteråt satt jag och spenderade tid vid datorn.. Letade nya och fartfyllda låtar, hittade en hel del så jag kunde fixa till en cd-skiva.
Nu är det även sportlooov! Så skönt.. Var meningen vi skulle åka till Stockholm tisdag-torsdag, vi hade till och med bokat, men idag sade Jojjo att Dennis inte hade råd så det blir att avboka! Jävla skiiit!
Men nu kom N! :)
fredag 26 februari 2010
söndag 21 februari 2010
Tråkig söndag!
Har trååkit och är hungrig! Skulle värkligen behöva städa mitt rum, men vet inte hur jag skall orka ta tag i det ;s Skulle även vilja baka cupcakes, eftersom jag aldrig har prövat det! :) Men antagligen finns vell inte alla ingredienser som behövs hemma.. Hmpf!
söndag 14 februari 2010
Skinande sol och stegring
God morgon eller egentligen god dag! :)
Värkligen underbart väder idag, skulle vara till nytta om jag inte bara skulle ligga i rummet och lata mig.. Vill ut och göra något men ändå inte!
Var meningen jag skulle arbeta i restaurangen idag, vilket skulle ha varit bra eftersom det är dubbellön på söndagar och plånboken börjar bli tom, men när har jag inte stegring? Så blev en latdag i sängen då istl. Har även svårt att bestämma mig ifall jag vill ha sällskap eller inte. Nicke är uteslutet, för han är och kör snöskoter..
Tog snabbt några bilder på N igår!

Ha en trevlig vändag!
Värkligen underbart väder idag, skulle vara till nytta om jag inte bara skulle ligga i rummet och lata mig.. Vill ut och göra något men ändå inte!
Var meningen jag skulle arbeta i restaurangen idag, vilket skulle ha varit bra eftersom det är dubbellön på söndagar och plånboken börjar bli tom, men när har jag inte stegring? Så blev en latdag i sängen då istl. Har även svårt att bestämma mig ifall jag vill ha sällskap eller inte. Nicke är uteslutet, för han är och kör snöskoter..
Tog snabbt några bilder på N igår!

Ha en trevlig vändag!
fredag 12 februari 2010
Fredag
Sitter hemma ännu en dag.. Ikväll tror jag nog jag åker ut en stund, blir så isolerat att sitta här för sig själv. Tänkte faktist åka till skolan idag men jag vaknade ungefär kl. 5 och kände mig jättesjuk, och stegringen hade ökat! Så jag stannade hemma. Nu sitter jag med laptopen i famnen och tittar på något kinesprogram efter en varm dusch och en kopp te :) Brist på andra tv-program, fast mamma tyckte det var rätt intressant. Det handlar om utländska kvinnor som blir sålda till män i Kina.. Ganska så sjukt egentligen.
Brist på fantasi råder också :)
Brist på fantasi råder också :)
torsdag 11 februari 2010
Elstöt
Blev nog att vara hemma idag också, var så skönt att sova i morse plus att hostan var bedrövlig.. Har kollat raise your voice och tv nästan hela dagen, har även flyttat ut lite kläder till garderoben. N kom och höll mig sällskap ikväll, kom på den fina iden att vi skulle byta den gamla lampan i garderoben mot en ny som jag köpte för några dar sen. Elkontakterna passade inte riktigt så vi måste vell ha en riktig el-gubbe att komma och fixa det så inte Nicke får någon mer stöt, eftersom han fick 250V i sig ikväll (a) Men ingen skada skedd! :)
onsdag 10 februari 2010
Televisionen
Här sitter man då för sig själv och doppar gurka,-och morotsstavar i peppar-creme bonjour, sjuk en gång..
Har kollat på tv hela dagen och kvällen, ganska enformigt. Fast egentligen kan inte tv:n bli tråkig så länge det kommer något bra på den :) Snart kommer vell Nicke hit en stund och antagligen KOLLAR TV med mig :D
Tror nog jag åker till skolan imorgon, annars blir jag galen av instängdhet!
Har kollat på tv hela dagen och kvällen, ganska enformigt. Fast egentligen kan inte tv:n bli tråkig så länge det kommer något bra på den :) Snart kommer vell Nicke hit en stund och antagligen KOLLAR TV med mig :D
Tror nog jag åker till skolan imorgon, annars blir jag galen av instängdhet!
söndag 7 februari 2010
Pengaslukare
Är Såå mätt! Har ätit höns och bakad potatis med skagenröra.. Skall snart åka ut med Nicke en stund, skall bara ha mamma att kolla kontot först. Igår när jag skulle handla en delikatesshamburgare som Emma och jag skulle dela på gick det inte att använda kortet och jag kan omöjligt ha slösat ungefär 80 euro på 3-4 dar. Men om det nu skulle vara så att pengarna är slut, har jag arbetat idag så jag har ju åtminstone pengar i nöd! :)
Känns som om jag skulle kunna gå och sova nu.. Men måste vell nog spara sömnen tills senare ikväll!
Känns som om jag skulle kunna gå och sova nu.. Men måste vell nog spara sömnen tills senare ikväll!
tisdag 2 februari 2010
Ingen rubrik
Får sova två timmar längre imorgon än vanligt.. Såå skönt! Därför skulle jag egentligen behöva börja gå och lägga mig så jag får sova ut, men det är ju alltid så att när man vet att man får sova längre så går man ju aldrig och lägger sig, hmpf! Dumt huvud.
Skulle vilja styla om bloggen och göra en fin header, men ett problem är att jag inte vet hur man gör.. Eller kanske har min IQ-styrka ökat sedan sist jag försökte, vem vet..
Men nu skall snoka runt här lite och sen blir det nog sängen ändå!
Godnatt!
Skulle vilja styla om bloggen och göra en fin header, men ett problem är att jag inte vet hur man gör.. Eller kanske har min IQ-styrka ökat sedan sist jag försökte, vem vet..
Men nu skall snoka runt här lite och sen blir det nog sängen ändå!
Godnatt!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)