Vägen till startplatsen är den längsta
söndag 7 november 2010
Jag ser det snöar!
Jee, det snöar! Äntligen! Har väntat såå länge..
Sitter som bäst hos Mikaela och äter hemlagad pizza :) Skall äta klart nu och sen antagligen åka ut och drifta i snön!
Får räcka så här för jag hatar den här datorn!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar