onsdag 31 mars 2010

Kombi

Värkligen länge sen sist.. Har nästan glömt bort att även jag har en blogg! :D (en ouppdaterad blogg rättare sagt).
Sitter hos farmor nu för mig själv, väntar att Nicke skall sluta vilket han just precis gör. Nu är vi in på fjärde(?) veckan i gymnasiet (kombi) vilket hittills har gått rätt bra. Fast snart kommer provveckan, vilket jag gissar kommer att bli en väldigt tung vecka!
Skulle nödvändigtvis behöva städa rummet någon dag nu före påsk, antingen ikväll (som inte kommer att bli av), imorgon eller på fredag! Över påsken blir det antagligen partyy, men var vet jag inte ännu.. Måste även köpa en massa kinderägg till påsk, fast min jätte-dåliga ekonomi tillåter inte några ägg förrän imorgon då barnbidraget kommer. Men nu kommer just N, får ju hoppas att orket börjar uppdatera lite här.

Bloggintresserade