Vill it va sjuk! Ha vuri he nu unjefär 3 dagar å igår tyckt ja e börja tjänns betär mot säjnon men nu tå ja mett fö nain tim sedan hadd ja fiebär åp nytt.. Pråppa nu i me na burana så e buri no sjonk, fö ja ska nu fir villavslutning ikvield föhe! ;D
Igår va nu Nicke chaffis åt Ia, Mandis, Verro, Markus å Dahlin i 240, så ja va mie tier ja tå å va nöktär! It så rolit tå all ar va i ruöt, täfö ska jag tag a ikvield.. Sku ejentligen behyöv ga å kvil än stånd nu, bruk var betär baket man ha jort he så, men ja sku behyöv buri lag me å.. Hmm
lördag 29 augusti 2009
söndag 16 augusti 2009
Vocana (YA) Bygg
Skolan imåron!! Tillik tjänns e no nalete spännand men no sku ja järna ha såmarloav myytchy liengär.. Nåja, he var nu helst nain rutin tå skolan buri, he ja gruvar me fyö mest je tå vi ska gått buri så jäkla tidit åm myönan tisda-frida ;/ Såmarloave ha vell no vuri häilt ok, fast ja nu tkr ja ha haft allt fö lite liedit åså tjänns e som ja itt ha jort naa förutom ti hink åm häljan. He va ju först nu hison sist vikon man börja jier na, fast he kona ju bero på att Nicke vort liedi först nu he.. Ha nu bl.a hienda vuri ti Tuuri me Danne å Catarina å ti Vasa me mamm hison vikon.
Men nu ska ja buri avslut hitche, gonatt!
Men nu ska ja buri avslut hitche, gonatt!
tisdag 11 augusti 2009
Tisdagen den elfte
Bara hison vikon åatär nu tärt skolan buri! Sku behyöv acceptier att ja ska buri åp vocana bygg å furi om måron.. Men furi he ska ja nu jiet färdit (som ja haldär på mie nu), stied rume, dusch å kansche måal nagglan (som ja nu itt kmr å årk jier). Sedan var e funu no bäre niepon.
Tänkt nu ejentligen far ti tuuri idag men Nicke gåta arbet istl :( Men he kan hiend vi far imr istl!
Tänkt nu ejentligen far ti tuuri idag men Nicke gåta arbet istl :( Men he kan hiend vi far imr istl!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)