fredag 29 januari 2010
Ännu en skolvecka förbi
Usch, har jättetorra händer.. När man känner på dem känns det som att föra handen mot ett sandpapper.. Öuu, skall snart gå och smörja in dem med min superfuktighetskräm (;
Ikväll blir det en nykter kväll med Nicke, ANTAGLIGEN i hans nya "gåbba-740", eller ja får vell se om det blev något inköp när han hämtar mig, kanske får jag också sällskap av Söt-Jennifer! :)
Men nu skall jag dra ett lager till med mitt rosa nagellack!
fredag 8 januari 2010
Dötrisst
Nu har jag antagligen tråkigast på hela jorden. Vill ha lite sällskap..
tisdag 5 januari 2010
Luftslottet som sprängdes
Vet inte hur kvällens program blir ännu, får hoppas någon vill komma med på bio, annars åker vi med mia, miika, basse och alex på lördag!
Nu blir det just mat!
måndag 4 januari 2010
Ensam
Just nu finns inget intressant på tv.. Så därför sitter jag här istället. Skulle vell behöva gå och lägga mig lite tidigare i natt, så jag inte sover bort morgondagen, men det är svårt!
Såg just att Stieg Larssons nyaste film kommer på bio i morgon.. Så jag ringde N och sade att det blir en Vasa-resa i morgon! :) Får se då.. Skulle behöva se efter om någon söt person vill joina oss.
Stress kombinerat med lathet
Länge sen sist.. Men jag har haft så fullt upp, eller egentligen har jag inte gjort någonting alls.. Bara sovit till kvällen och spenderat tid i Näsby. Kollar på skönhetsoperationer på tv, man blir ju äcklad! När äldre kvinnor opererar ansiktet, de ser så onaturliga ut!
Skulle egentligen behöva börja aktivera mig.
Min "skulle-behöva-göra-lista".
- Städa rummet och byta sängkläder
- Lägga in bilderna från julafton till datorn och sen skicka dem till Kika
- Printa ut två speciella fotografi som jag hade tänkt sätta i de nya fotoramarna
- Lägga in massa låtar på nytelefon
- Räkna ut hur mycket pengar mamma har skyldigt mig och hur mycket jag har skyldigt henne
- Tvätta kläder
- Lägga fast klädstången på väggen i garderoben
- Börja öva lite smått på kombimatteprovet
Säkert är det en massa till.. Fast jag tror att jag inte kommer att ha något av mina måsten gjort idag. Fast bra skulle det ju vara.