måndag 24 maj 2010

Sol, vind & värme (;

Sommaren kommer med stormsteg, bara tre dar kvar i skolan! Sen kan man säga att sommarlovet börjar. Synd att det är sådant här skitväder idag, vill ha sommar & sol för fler! Och på fredag blir det att åka på dimission eftersom Nicke får sin yrkeseksamen då! Ser fram emot sommaren, men jag känner på mig att den kommer att gå allt för fort! Det hoppas jag värkligen inte, är så jäkla skoltrött just nu.

Fast har värkligen ingen motivation att skriva nu, tyvärr. Eller rättare sagt, ingen fakta!
Så nu skall jag ringa N istl.

Bloggintresserade