
Avokado fylld med tonfisk, creme fraiche, majs & kryddor ( och lite citron)..
.. och for i jobb till kl. 08.
Har bland annat slipat och grundmålat väggar i sovrum/vardagsrum inkl. kök! Började seriöst kännas som ett träningspass, blev jävligt slut. Fick sluta redan kl. 12.30 fast det var menat att vi skulle sluta kl.14 :)
Tyckte jag skulle lyxa till det efter ett tungt arbetspass så nu njuter jag av denna (ordagrant) svalkande hårinpackning!
Bed head peppermint hårinpackning från TIGI
Kvällens planer är ännu osäkra. Blir vell att runna i Näsbycity som alla andra fredagar.. Hmm.
Imr blir det åtminstone jobb från eftermiddagen till sena kvällen, vill säga nyktert hela helgen för mig!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar