Vilken jävla dag! En kombination mellan att ha i närven och vara dålig!
Blev ju fest hos Yliranta igår, men var vell ingen höjdare. I fyllan fick man åtminstone va! Och arg.. tyvärr!
Sovde föresten till klockon halv 6 igår (y) Så dit for hela lördagen.
Skulle vell behöva gå i duschen snart & möjligen äta något. Mamma har lagat wienerschnitzel och magen ropar. Och ikväll blir det att fira Ronnys 20-års dag med släkten..
Btw, folk älskar tydligen att koka ihop en massa skit..
söndag 31 oktober 2010
fredag 29 oktober 2010
Fredagskväll/natt!
Den här fredagskvällen gick som vanligt ut på att runna runt i Näsby och Kristinestad med Mikaela, Alex, Victoria & Nicke. Vet inte varför, men nästan alla kvällar är man ut och kör till K-stad.. FAST man vet att det aldrig händer något där! Inte händer det något i Näsby för den delen heller men.
Skulle vell egentligen borda börja gå och sova så man orkar upp imorgon! Tänkte jag skulle joina samma typerna som jag nämnde före och följa med till Vasa. Tänkte inte shoppa något eftersom jag är pank, men man kan ju alltid bara titta. Men om jag är riktigt seg imorgon med att orka upp tror jag nog jag skall sova ut istället. Känns ju ändå lite surt när alla andra skall bränna pengar men inte jag! Måste se hur det blir..
Gonatt alla nattmänniskor! :)
Skulle vell egentligen borda börja gå och sova så man orkar upp imorgon! Tänkte jag skulle joina samma typerna som jag nämnde före och följa med till Vasa. Tänkte inte shoppa något eftersom jag är pank, men man kan ju alltid bara titta. Men om jag är riktigt seg imorgon med att orka upp tror jag nog jag skall sova ut istället. Känns ju ändå lite surt när alla andra skall bränna pengar men inte jag! Måste se hur det blir..
Gonatt alla nattmänniskor! :)
Skulle inte sitta fel med lite nattmat! Avokado fylld med räkfyllning.
Efter resan!
Puerto rico var intressant! Skulle gärna ha lämnat kvar där tills sommaren i Närpes kommer tillbaks! Älskar själva ljuset. Klart värmen också kan vara uppfriskande, fast då inte lika uppfriskande som ljuset. Man blir så glad och på så bra humör av solen! Här är det mörkt och grått. Fast idag är det ju faktist lite sol.
Resan var riktigt kul, nästan 30 grader alla dagar! En viss skillnad från Finlands vinter. God mat i alla former, vattenskoter, härliga prylar i shoppingcentren, polen och aqualand. Och förståss PALMERNA, jag älskar dem! De är så vackra :)
Ronny fyllde 20 där, så då åkte vi ut och firade till en bar som vi varit på någon dag före också. Synd att jag blev dålig så fort så jag åkte till hotellet, faktist riktigt länge sedan jag varit så full och så dålig!
Här kommer lite shopping!
Resan var riktigt kul, nästan 30 grader alla dagar! En viss skillnad från Finlands vinter. God mat i alla former, vattenskoter, härliga prylar i shoppingcentren, polen och aqualand. Och förståss PALMERNA, jag älskar dem! De är så vackra :)
Ronny fyllde 20 där, så då åkte vi ut och firade till en bar som vi varit på någon dag före också. Synd att jag blev dålig så fort så jag åkte till hotellet, faktist riktigt länge sedan jag varit så full och så dålig!
Här kommer lite shopping!
Britney Spears' nyaste parfym radiance
Yeeyee, brännvin är så mycket billigare där än i Finland!

Album var jag skall sätta alla mina underbara bilder från Gran canaria i! :) Måste åka till fotoquick någon dag.

Finns helt underbara smycken där.

Har varit hemma idag, skulle egentligen varit på lia men har känt mig sjuk sedan igår på kvällen! Har ont i halsen och lite stegring. Tur att det åtminstone inte kom medan vi var på semester.
Skall egentligen borda torka lite damm, dammsuga och packa upp men måste se om jag orkar.
Ikväll vet jag inte vad jag skall göra.. Men Ia skall vell åtminstone joina mig! :)
Ha en trevlig helg!
torsdag 21 oktober 2010
Inför Puerto rico
Har i princip allt packat och klart nu, bara platt-tången o. dylikt & smink som skall med ännu. Det börjar närma sig.. Verkligen nervös inför flyget men eftersom jag aldrig flugit förut kan det ju vara riktigt spännande och kul också!
Men nu mat!
Men nu mat!
onsdag 20 oktober 2010
En funderare
Fyfään.
Kan det finnas något mer tråkigt än att ha ledigt och inte ha något att göra? Skulle behöva packa tills imorgon också, men någon motivation till det har jag värkligen inte. Har även ångest över vad jag skall ta med, allt eller inget helt änkelt! Och eftersom jag aldrig flugit förut är det svårt att veta vad man får ta med.. Börjar det inte pipa om man har med metall? T.ex lite metall på ett bälte eller metall på ett halsband? Inte vet jag, kanske inte!
Neej, måste nog hitta på något att göra nu.
Sääkirt!
Snart får även jag ligga på beachen! :)
(googlebild)
Kan det finnas något mer tråkigt än att ha ledigt och inte ha något att göra? Skulle behöva packa tills imorgon också, men någon motivation till det har jag värkligen inte. Har även ångest över vad jag skall ta med, allt eller inget helt änkelt! Och eftersom jag aldrig flugit förut är det svårt att veta vad man får ta med.. Börjar det inte pipa om man har med metall? T.ex lite metall på ett bälte eller metall på ett halsband? Inte vet jag, kanske inte!
Neej, måste nog hitta på något att göra nu.
Sääkirt!
Snart får även jag ligga på beachen! :)(googlebild)
tisdag 19 oktober 2010
Sömnlös natt
Har äntligen ändrat design nu! Har inte så mycket att göra om nätterna när man har ledigt.. För sova kan man ju inte! Nej, istället skall man ju sova bort dagarna!! :)
Kanske motivationen räcker till lite oftare uppdatering när man har snyggare design.
Kanske motivationen räcker till lite oftare uppdatering när man har snyggare design.
Förväntansfull..
Har länge funderat att jag skulle vilja byta bloggplats men aldrig blivit av förrän ikväll. Dock blev det inte något byte nu heller eftersom jag kom underfund med att jag fattade noll av de andra bloggplatserna. Nåja.. måste vell nöja mig med den här ett tag till, är ju ändå inte så aktiv.
Hösten kommer med stormsteg, bokstavligt talar "stormsteg".. Blåser så man tror övervåningen skall blåsa bort och regnar så man får fundera om det blir bulor i taket. Ser egentligen inga positiva delar med att bo på övervåningen, varmt på sommaren och kallt på vintern.. Jeejee!
Jag gillar verkligen inte hösten, antingen vinter eller sommar! Eller möjligen vår, men höst.. Nej! Man blir ju som isolerad. Får hoppas vintern går fort så sommar 2011 snart är här! Väntar ivrigt redan. Sommar 2010 är nog den bästa sommaren hittills enligt mig!!
Har lia-period i skolan nu. Eller rättare sakt IA! Hade svårt att hitta någon bra plats, kanske man var ut lite för sent.. Så det blev att åka med farfar och måla/tapetsera/kackla då. Men det är faktist rätt kul! :) Har ju höstlov nu den här veckan så man får vell nya krafter då att orka lia-perioden ut.
Och imorgon blir det att packa väskan på allvar, för på torsdag sticker jag, min familj och Niclas till Puerto Rico i Gran Canaria i en vecka. Yeah! (; Har aldrig flugit förut, så lite "skakis" är man vell! Skall bli så skönt att komma bort från ovädret och Närpes!
Men ha de gött!
Hösten kommer med stormsteg, bokstavligt talar "stormsteg".. Blåser så man tror övervåningen skall blåsa bort och regnar så man får fundera om det blir bulor i taket. Ser egentligen inga positiva delar med att bo på övervåningen, varmt på sommaren och kallt på vintern.. Jeejee!
Jag gillar verkligen inte hösten, antingen vinter eller sommar! Eller möjligen vår, men höst.. Nej! Man blir ju som isolerad. Får hoppas vintern går fort så sommar 2011 snart är här! Väntar ivrigt redan. Sommar 2010 är nog den bästa sommaren hittills enligt mig!!
Har lia-period i skolan nu. Eller rättare sakt IA! Hade svårt att hitta någon bra plats, kanske man var ut lite för sent.. Så det blev att åka med farfar och måla/tapetsera/kackla då. Men det är faktist rätt kul! :) Har ju höstlov nu den här veckan så man får vell nya krafter då att orka lia-perioden ut.
Och imorgon blir det att packa väskan på allvar, för på torsdag sticker jag, min familj och Niclas till Puerto Rico i Gran Canaria i en vecka. Yeah! (; Har aldrig flugit förut, så lite "skakis" är man vell! Skall bli så skönt att komma bort från ovädret och Närpes!
Men ha de gött!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)