fredag 12 november 2010

Playstation3

Sitter hos Kristian nu kl. 01.53. Spelar något konstigt spel på playstation och Emilia ligger och är laat! :)
Blev nog bio ikväll, fast blev en senare film som började kl. 21. Piranha hette filmen! Handlar om ungdomar som blir brutalt uppätna av overkliga pirayor. MEN filmen var faktist ganska bra ändå.. Eller lite overkligt ibland när människorna som blev utsatta för pirayorna inte dog med detsamma när tillexempel benen var avätna och de sista fem sekunderna av filmen förstörde en stor del av filmen. Dock ett plus till att det var en 3D-film, så fick man prova det! :) Men det var lite störande när texten uppfattadest som närmare än själva filmen. Men en helt okej film faktist!
Skall vell snart åka hem så man orkar vara på gång imorgon! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade