Hann inte blogga något igår. Vaknade runt 13-tiden och for hem för att göra mig klar. For upp till Näsby mot eftermiddagen, gick på julöppningen med Mikaela, fast det gick rätt fort. Inte så speciellt mycket att checka in i den här lilla råtthålan! Sen for M & jag med Nicke och Kristian & Emilia joinade oss också. For bl.a. till k-stad ett varv i brist på annat!
Men nu blir det mat!


Skulle inte sitta fel med sommar & sol och en god vän! NU!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar