torsdag 11 november 2010

Inspiration

Blev en lite kortare arbetsdag den här torsdagen! Fick sluta lite över två, bara bra.. Har hunnit duscha & nu sitter jag som bäst och checkar in "blogg-tyras" egna smyckeshemsida. Värt att checka in - http://www.stylebytyra.se/. Hon har dock inte haft företaget så länge så det finns inte så jättestort utbud ännu, men det som finns där just nu är värt att kolla in :) Tycker själv att dessa godisar..

.. skulle platsa fint i min gotländska smyckeskopp! (;
Dödskalleringen inspirerade mig eftersom den skall sitta på två finger, lite ovanligt faktist! Elefanten är allmänt söt och den med kedjan tyckte jag också var speciell.
Och det som är bra med den här hemsidan är att nästan alla varor är förmånliga. Så har du lite extra pengar, extra tid och älskar smycken, besök!

Kvällens planer är ännu osäkra. Har ju planerat att gå ut en sväng med Victoria & möjligtvis Elin men måste se vad det blir, är ju inte direkt bästa vädret att promenera i..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade