Jag hatar dessa frustrerande dagar! När krapulaångesten tar över. Fy & blä!
Gårdagen var man kanon, det var även kanon! Enligt mig. Men idag skulle man bara vilja gräva ner sig, av olika orsaker. Fråga mig inte, du får heller aldrig något svar..
Skulle kunna sova hela dagen men då vet jag att dagen går ut på att ha ont i huvudet OCH ha min krapulaångest. Dubbelplåga! Yees! OCH även fast jag vill gräva ner mig idag så vill jag göra någonting VÄLDIGT roligt! Helst med världens bästa vänner <3
Nej, ingen vill läsa mina ångestbaserande inlägg, måste nog sluta.
Tack & hej!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar