And there are times when everything is a mess..

Håret blev bra! Svårt att få ett dåligt resultat när man färgar det svart.. Den återfuktande ansiktsmasken blev bara äcklig! ;D Fast resultatet blev kanske lite bättre än vad man trodde när man såg den. Vet inte om jag vågar lägga in någon bild på oss!
Efter att allt var fixat och klart for vi ut med Nicke.. Så hämtade vi Johanna & Alexander också. Har suttit i baksätet och rappat nästan hela kvällen! ;D Hahha!
Men nu ska ja kanske ladda ner någon film & sedan spendera natten på det viset! Imorgon blir det en vasatur till specialläkare så någon gång måste jag vell orka stiga upp. Åååh, ja vill sova länge!!
Efter att allt var fixat och klart for vi ut med Nicke.. Så hämtade vi Johanna & Alexander också. Har suttit i baksätet och rappat nästan hela kvällen! ;D Hahha!
Men nu ska ja kanske ladda ner någon film & sedan spendera natten på det viset! Imorgon blir det en vasatur till specialläkare så någon gång måste jag vell orka stiga upp. Åååh, ja vill sova länge!!
Blev inget ätit för min del, krampade som fan i magen imorse. Har nu läkartid till remedi tills 30.12.. Får se då! Måste nog vara något annat fel på mig också.







Och av min bror.. -
.. Av Nicke -
Senare mot kvällen kom släktingar och uppvaktade mig. Även då fick jag jättefina presenter! :) Här är några -


