tisdag 9 november 2010

Varm choklad..

Blev ingen färgning ikväll, men imorgon blir det av!
Tittar desperate housewives nu och dricker varm choklad som är gjord på mjölk, mörkchoklad, pätkis, vaniljstång & socker toppat med vispad grädde och mariannekross! Mumma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade