Vägen till startplatsen är den längsta
tisdag 9 november 2010
Varm choklad..
Blev ingen färgning ikväll, men imorgon blir det av!
Tittar desperate housewives nu och dricker varm choklad som är gjord på mjölk, mörkchoklad, pätkis, vaniljstång & socker toppat med vispad grädde och mariannekross!
Mumma
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar