onsdag 10 november 2010

Syndare!!

Nicke hade ett stort begär av att plocka åt sig allt som heter onyttigt igår, bland annat dessa godsaker..

Dessa godsaker lämnade dessvärre här, så gissa vem som kommer att synda ikväll till greys? ;)
Fan vad jag har börjat synda, buhuu :( Men vänta bara, en förändring kommer snart!

Kom just ur en supervarm dusch, skulle ha kunnat stå där hur länge som helst. Så jävla skönt en sådan här kylig dag! Men inte gnälla på kylan inte, vem gillar inte ljudet från blidsnö när man traskar på? Det är ju så härligt.

Skall klä på mig och äta något nu så blir det att åka iväg till Mikaela, färgningen blir säkert av där. Hoppas på ett bra resultat, men det brukar nog oftast bli det när man färgar det svart.. Det är ju inga komplikationer då, som när man blonderar håret bränner det ju som tusan så man tror man håller på och tappar håret. Inte speciellt skönt!!
Men nog om det för nu skall jag göra mig klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade