Yees, kom just hem från skolan! Och jag fryser om fötterna :( Funderar på att köpa stickade strumpor med värmeslingor i, så får jag skryta om hur varmt och skönt jag har det när vi sen åker ut och bygger! ;)
Ikväll har jag ingen aning om vad det blir att göra, har mycket energi nu som jag skulle behöva få förbrukad, så en energisk händelse skulle inte sitta fel. Men det är allt för kallt för en promenad.. :(
Lyssnar som bäst på Pitbull ft. T-pain - Hey baby, vilken partylåt! Feelings! Skulle gärna få platsa usb-minnet.. Kanske man skall ta sig tid till att leta upp nya partylåtar nu, lite musik-omväxling är aldrig dåligt!
Btw står det en nya bil på vår gård, en pontiac catalina. Min bror och pappa har köpt en tillsammans, en riktig pärla! :) Skall nog bli ägare till en jänkare jag också före jag dör! Tro mig! ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar