onsdag 29 december 2010

Tråkigt!

And there are times when everything is a mess..

Håret blev bra! Svårt att få ett dåligt resultat när man färgar det svart.. Den återfuktande ansiktsmasken blev bara äcklig! ;D Fast resultatet blev kanske lite bättre än vad man trodde när man såg den. Vet inte om jag vågar lägga in någon bild på oss!
Efter att allt var fixat och klart for vi ut med Nicke.. Så hämtade vi Johanna & Alexander också. Har suttit i baksätet och rappat nästan hela kvällen! ;D Hahha!
Men nu ska ja kanske ladda ner någon film & sedan spendera natten på det viset! Imorgon blir det en vasatur till specialläkare så någon gång måste jag vell orka stiga upp. Åååh, ja vill sova länge!!

I väntan på Mikaela..

Har inget annat att göra nu så därför tänkte jag lägga in lite bilder från julafton & av mina julklappar!





Och hä kommer julklapparna - väldigt nöjd!

Äntligen en ny laptop! :)









Grodan fick jag av Kika & Mathias! ;)


Tvåfingersring!






Trådlösa högtalare tíll datorn!

Och pengar..

Var på mellandagsrea igår med Mikaela, Alexander och Niclas! Hittade dessa "plagg" -





Hög kjol!
Snart borde Mikaela komma hit.. Då blir det hårfärgning och hemlagade ansiktsmasker som gäller! (; Kanske kommer några bilder sen..

måndag 27 december 2010

-

You know though nothin' come easy, you gotta try real hard, real hard.
I tried hard, but I guess I gotta try harder.

söndag 26 december 2010

Råddig uppdatering & irriterad skapare

Är på riktigt jävla skithumör nu! Klockan är 01.51 och kommer säkert ta en tid tills jag somnar.. Och ingen att tala med.
Kollade just fighting. Fan vad Channing Tatum är snygg! Behövs lite ögongodis en sådan här kväll..

Har inte hunnit skriva något sedan min födelsedag, har haft fullt upp!
På julafton då sov jag ganska länge, skönt att sova lite längre utan att dö av magkramper! Sen gjorde jag mig klar och kl. 16 kom några gäster hit för att fira. Satt och åt i någon timme och sen öppnade vi julklapparna. Kommer vell kanske in några bilder från julen/på klapparna inom kort.. Har verkligen ingen lust med något sådant nu! Och jaa, nöjd blev jag nu åtminstone.
Har även varit julmiddag på schemat de senaste två dagarna. Juldagen bjöd farmor på julmat och idag blev det middag hos min kusin!

Har jullov nu då tills den 10 januari.. Har lite ångest över att jag inte har något planerat OCH att vi har kombimatematikprov en dag efter jullovet ;s Vill säga att jag måste läsa lite över lovet för att klara det (vilket kommer bli gaanska svårt). Men har ju ändå inget annat för mig, eller mellandagsrea och parra är faktist på förslag.

Nej blir ju bara råddigt det här!
Tänker sätta igång världens finaste låt nu och.. fundera.

torsdag 23 december 2010

Födelsedaaa

Hipp hipp hurra för mig idag! ;D Började med princesstårta till frukost..

Blev inget ätit för min del, krampade som fan i magen imorse. Har nu läkartid till remedi tills 30.12.. Får se då! Måste nog vara något annat fel på mig också.
Fick en hel del fina presenter av min familj -




Och av min bror.. -
.. Av Nicke - Senare mot kvällen kom släktingar och uppvaktade mig. Även då fick jag jättefina presenter! :) Här är några -


TACK alla!
Nu blir det vell att fixa till sig lite och sen åka ut med Nicke, Stjärt, Emilia & Ia. Och imorgon fortsätter firandet! ;) Egentligen är det inte så skit att fylla dan före julafton (förutom att det är sent på året). Fast det kan ju vara för att man är van! Men nu måste ja gå..

Bloggintresserade