lördag 20 november 2010

En nykter lördag..

Är hemma ett varv nu och bl.a. gör mig klar.. för inget :) Skulle ju vilja ut och partaaa jag. Men alla är vell sjuka! Nåja.. Får vell spara sig, fast då är det ju en annan sak om man har någon lust nästa helg.

Steg upp redan kl. 12 idag, vilket jag är väldigt stolt över! Inte ofta sådant förekommer i mitt liv över helgerna. For och handlade och fixade ihop en luch, blev tagliatelle med stark kycklingsås. En av favoriträtterna på jp! Måste ju göra eget när plånboken sviker..
När vi ätit klart kom dirty dancing 2 på tv, en ganska bra film faktist! Konstigt att en film kan börja när jag sätter mig ner.. Som namnet talar handlar filmen om dans, hur dans kan göra en glad. Det ser faktist ganska kul ut att dansa, skulle vara roligt att lära sig! Och man skulle även kunna förbränna lite fett ;)

Hittade massor av väldigt gamla bilder på mina usb-minnen ikväll, så nu tänker jag bjuda på några!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade