Steg upp redan kl. 12 idag, vilket jag är väldigt stolt över! Inte ofta sådant förekommer i mitt liv över helgerna. For och handlade och fixade ihop en luch, blev tagliatelle med stark kycklingsås. En av favoriträtterna på jp! Måste ju göra eget när plånboken sviker..
När vi ätit klart kom dirty dancing 2 på tv, en ganska bra film faktist! Konstigt att en film kan börja när jag sätter mig ner.. Som namnet talar handlar filmen om dans, hur dans kan göra en glad. Det ser faktist ganska kul ut att dansa, skulle vara roligt att lära sig! Och man skulle även kunna förbränna lite fett ;)
Hittade massor av väldigt gamla bilder på mina usb-minnen ikväll, så nu tänker jag bjuda på några!











Inga kommentarer:
Skicka en kommentar