söndag 31 oktober 2010

En dåre hittar alltid en värre dåre, som beundrar honom

Vilken jävla dag! En kombination mellan att ha i närven och vara dålig!
Blev ju fest hos Yliranta igår, men var vell ingen höjdare. I fyllan fick man åtminstone va! Och arg.. tyvärr!
Sovde föresten till klockon halv 6 igår (y) Så dit for hela lördagen.
Skulle vell behöva gå i duschen snart & möjligen äta något. Mamma har lagat wienerschnitzel och magen ropar. Och ikväll blir det att fira Ronnys 20-års dag med släkten..
Btw, folk älskar tydligen att koka ihop en massa skit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade