onsdag 29 april 2009

"Fysikens underbara värld"

Ja fullständit hatar fysik! Imr har vi prov, textin i botchen gar no häilt bra men tå e kmr ti täjden formlän.. Tå vill ja bäre jev opp. Fast vi har nu prove först timin, bra he så behyöv man itt fundier åp hede na mäjr tå baket.. Tå fåar man buri fundier uvi valborg! :D Ha nu tillåme tjyöft e led light-ice juice glass som e kallas tärt imr! Haaaha :D Uuuäää, behyöv ryör åp me ja nu! Kändär me instängd me fysikbotchen, vilken hemsk känsel! Fåar håppas Nickepicke årk kom ett me..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade