Vägen till startplatsen är den längsta
lördag 11 april 2009
15:02
Va åp tjejkväll igår nier Emma, å he vort in lycka kvield. Känns nu som man sku va i ruört än :s Å snart var e ti buri sup åp nytt tå.. Usch ja har itt na lust alls. Å hongråt je man.. Nä ja kan itt skriv idag ja!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar