onsdag 22 april 2009

Rubrik

Kom just häjm, ha vuri me Nicke häile kvieldin å bl.a. soavd så fåar si nu om man kan såmen ikvield naon gang. Å kaalt ti tjyör häjm me måppin va e ;s Imr ska ja behyöv stied rume, ha itt ruört a nu åp än nagär måana, tillåme mamm ha gåta räjd opp shär, tå buri e no var grymt.. Fö ja ha allti bruka ha rume stieda ja så lieng ja kan minns. Men ja årk bäre itt, ja vill ha garderobin färdi furi så ja fåar plåck in kliedren tiit :) Ejentligen jieg ja nu in åp datårin fö ti läjt ett än kläning, (ska itt tjyöp on från nete men bäre så ja fåar na inpiration) men he vort nu ti lömen shenn tå. Imr var e nu ganska lätt dag, har åtminstone två jompa å två textil.. Sedan ska ja å handel na gott tärt fridain me Much, Emma å Matilda åså gått ja å hemt mp3 spelarin ti farmor (så man överlievär bussräjson). Kansche man ska gått va nalete kameranörd å ta mie systis å (SYSTIS emma :D) ti Hesa, sku behyöv na fäschka bildär så. Men NU ska ja skåad åp kläningan!

2 kommentarer:

Bloggintresserade