Jaa, hison vikon ha ga fort, fast he beror vell mest på att vi hadd liedit i måandast. Ha nu itt hienda skriv na nu åp lieng, men ja kändär me så stressa å rättare sakt ja JE stressa så he känns som man yödslar tidin tå man läjtar opp datårin. Som t.ex idag for ja häjm istl fö ti va me Nicke som ja hadd tänkt, bäre pga. åav att ja kännd att ja hadd så mytchy som sku va jort! Hienda nu bäre lies åp biologiförhyöre som vi har imr, jiet å tvätt in häil hyög me kliedär (som dock va väldit nyödvändit). Na anna hienda ja itt uträtt fö tå såmna man ju två tim ;s Gått funu plåag Nicke i telefon tå mot säjnon tå ja itt kan soav.
Såde annårs sku e ju va rolit ti konn berätt nalete kva man ha jort täischen säjnast dagan, men tå man itt har så bra minne kan e var svåaran. Men åtminstone ha ja nu handla än ny vesp, å "nygamla" vespon vort sälja åt kusinin. Vilken trievli deal! :D Så täischen säjnast dagan ha ja nu mest vuri ut å runna. Tyvärr minns ja itt na mäjr!
Men Gonatt nu all som je trött!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar