Gaah, mamm je no bäst på ti slarv bort sakrän. Nu ha on slarva bort e skopar mett å.. Som ja så nyödväändit sku ha oppläjta ikvield.
For nu ti gulle baket skolan, å medan han satt påa dumpin åp bilin liest ja ijenom he vi har ti fysikprove. Å ovanlit fort jieg e! Hienda tillåme lies ijenom samhälls furi Nicke va färdi. Sedan laga an tortilla åt me (åas) :) Resten åav kvieldin spendiera ja i Niesby me Nicke å Catarina..
Imr var e ti lies ijenom fysik än gang till, å föschyök lär me fårmlän. Sedan fåar e räck me liesase. Baket ska ja bäre föschyök tag a longt, å kvarv nier fö äin gangs skoll.
Å snart je e valborg, jihuu. Håppas nu e je bra vedär å att man har nalete skåj :D
Nu ska ja ta in titt åp nelly.com!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar