Ha just vuri å skriva moppekorte, å ja klara a på talang. Nämen ja trodd ja laga fäil åp kvarenda ätt nestan, men he va bäre 3 fäil åp situations å 0 åp täjden allmänna uppgiftän. Så nu e ja glad tå ja itt behyöv fundier åp hede na mäjr, å åp samma gang fåar ja ju va ännu gladan nu tå e just precis vort påskloav ;o Ska behyöv far å handel na kinder-ägg :D Namnam! Lördaskvieldin je nu okänd fö di flest än.. Ja undrar no just kvann e kmr ti hiend na. Men ja ha lärt me att man itt ska planier na, tå var e bäre kääk.
Mamm börja nu tapitschier garderobin män i dag, sir vell någålunda bra ut.. Ska vell döli he fula me na listår så. Hm.. Finns e tro na anna onyödit man sku kon berätt om? Lätt skolda hadd vi nu, dubälmatte, håltim, finsk, håltim å sist men inte minst dubältextil som faktist jieg ganska haståt i dag. Nä nu gått ja slut tal om tåsche världsliga saker fö nu ska ja jiet, lag me å far ut antingen me fulast-moppin elå nicke :) Vi hyörs.. Antar ja! (Om ja itt ha kyört ihjäl me)
Grattis! :D äntligen ;)
SvaraRaderaTackar :D jaija!
SvaraRadera