Valborg vort vell no häilt lycka, åtminstone mot början. Förfest nier Hanna, tier va vi Jennifer, Emme, Emma, Lina, Miili, Sofia, Linn, Sara, Anton å Macke. Tag itt a så hoart om ja glömd nar! :D Sedan for vi ti kollan.. Fast e va ju no mytchy betär förr åare, he va nu helst na fålk där tå.
I fridast va ja me Nicke å Emma å sedan mot säjnon for Nicke, Catarina, Danne å jag å grill ti vargbärje..
Igår va Nicke å jag å åat in ti skogs i Tjärlax, di hadd Finlands största orgentieringstievlin tier så di sälja allt från jiet ti kliedrän. Säjnan mot kvieldin tänkt Emme, Jennifer å jag ut åp naa men vi hitta nu itt na intressant fest så vi lömna nu i 850 tå häile kvieldin (;
Idag ha vi mest rajta i niesby åså kom ja just häim. Å läjdon har ja, he finns ju fan itt na å jier shär häjm. Elå vetcha he finns ti jier men he je ju bäre äcklit tråkiga grejs he, som ti dusch, jiet å lies åp moddeprov. He je tongt! ;s Men nu ska ja ga å snok åp bdb å sedan ga å dusch.
Tjaoo!
PS. Bildrän från valborg kommer vell no ett sisådär e halft åar elå naa men he je no bäre ti sta uuut! :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar