torsdag 2 april 2009

Styörda mardryömar

Nu je klockon 5 furi 6 (åp myönin) å nu ha ja vuri vetchin nalete mäjr än in tim. Ja var så arg åp mardryöman! Å till tå e ska va tådde "psykooo". Näj usch! He je omöjlit ti såmen om tå man vacknar från na tådde.. Så tå tyckt ja ja sku ga hit tå tärt e var balete ljusan där ut så ja fåar såmen om, elå åtminstone tärt naras väckar ringer.
Ska nu va häjm imr ijen. Ha nu itt haft na fiebär i dag (igår), men just furi ja jieg å ligg hadd ja stiegring. Men ätt som je siekärt je att ja itt sitär shär häjm imr (idag) å kvield fö tå gar ja ihjäl.
Blä, nu måar ja ill, å hongråt je ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade