onsdag 1 april 2009

Ännu en dag man är sjuk


Blev nog ingen skola idag för min del. Igår kväll hade jag 37,98 graders feber, så där rök den planen. Idag har ja ingen feber, har till och med orkat duscha i dag, så det är ju faktist väldigt positivt. Imr tror jag nog jag åker till skolan, om inte febern kommer tillbaks vill säga. Idag har jag faktist inte hunnit göra så mycket eftersom jag låg och drog mig ganska länge när jag vaknade. Men tortilla kanske jag skall göra när mamma kommer hem med mat, för jag har inte ätit något ännu idag. Usch vad jag vill ut ur det här huset nu, vill se något annat än snorpapper och lådan med rörliga bilder (tv:n). Jag håppas värkligen inte Nicke behöver vara sjuk lika länge som jag är, han blev sjuk typ i förgår och om han är sjuk i häljen blir det ju bara att sitta hemma och dregla vid tv:n (ännu en dag).
Det kan hända jag börjar skriva på dialekt i följande inlägg, jag trivs inte med finare svenska, det låter bara fel! Men det är vell bra man övar sig..
Nu skall jag fortsätta titta på House.

1 kommentar:

  1. Nääh, du ska no fortsätt skriv på högsvensk, annårs förståar ju itt nar na ;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade