Kva ja var ylak! Nätshopping som e kallas, all jvl sidor ja ha vuri in påa å faktist vela ha na beställd påa ha itt e gaa ti na anna än ti Sverige. Å sålis märkt ja just e va me bubbleroom.se å, tier ja tänkt beställ ett bl.a. än kläning, e bikini å än ledärjack! Men neej, var no ti handel naa i Stockholm istl. Ska tit me Much å henars familj in 17.5 så ;) Smarrit!
Idag ha nu jag storstieda rume, 4 tim to e, passlit lieng :o Å gud kva man vort trött å slut.. Å svättåt! Va ju nästan som ti far ut åp lenk :D Men härlit räjnt vort e nu! Å så ha ja nu hienda vuri i baston å!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar