lördag 18 april 2009

Lörda

Sitär nier Nicke nu, men han sku tvätt bilin han elå kva an sku jier å he va så kaalt där ut så ja vela nu itt sta där. Ikvield väjt ja itt kva man ska jier, sku nu vill ta naa ja, men he beror ju påa kva Nicke vill tå å.. Idag väjt ja nu itt alls kva ja ska skriv om, he känns som höve sku va inpråppa me tiningspappre elå na fö ja kan knafft tänk. Fast he kan ju bero på att ja har i höve..
Blää, ja vill itt e ska var måanda ja! Har så jvl läjdon åav skolan nu just.. Fast he var nu än nalete kortan skolvik fö åp frida ska vi ti Helsingfors all nior å skoad åp typ riksdagshuse elå na, men in lang dag var e siekärt ettsom vi far 5 åp myönin å kmr häjm 1 åp nattän ;s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade