tisdag 21 april 2009

Frissan

Va å klifft me idag, börja klockon halv 5 å va färdi runt halv 9! Å vi färga å färga å färga å färga!! Hadd ju tänkt me na mäjr blont, elå ja veta ju no man itt kona lag a blont mesamm baket svart men.. Vort nu na sårts rött me nagär ljusan slingår i schier å tier. Men ja var funu no mäjr van ett in tid, känns så undelit nu. Men ja ska nu lag i nagär slingår till snart, om ja halder påa sålis var e no blont ti sist :D
Å ja skåda just ijenom än ellos tining vi hadd fåa, å tå fieg ja rektit lust ti handel na nya såmarkliedrän! Åtminstone än avslutningskläning å än jack, men kansche ja hittar naa i Helsingfors åp frida..
Imyön har vi nu två håltim först, så he var nu schyönt ti få soav :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade