torsdag 16 april 2009
Mardryöman ijen
Ja fåar så läjdon! Täischen förbannade mardryöman! Åkej tå om man dryömär di, men tå ska man itt vaken mitt i nattän som en viss Sofie jier all gangor. Man je så rädd baket så man itt kan såmen om, man e rädd naa ska hiend, just täfö gar man in åp datårin å sitär tier tärt e var ljust. He je nu itt så falit nu heldär fast ja behyöv va trött idag fö siekärt hiendar ja soav ut uvi häljen. (Å usch kva e buri låat klantåt tå man skriver såde halft i "sömnin"..) Ja undrar om man sku konn jier na åt mardryöman? Åtminstone la så att man itt vaknar mitt i nattän. Sömntablettän je vell ätt alternativ, men na tåli årk man ju itt buri hald åap mie! Elå så kansche e je meninjän e ska va nalete späninj i live ibland?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar