Tå va påaschtän föbi, nu je e valborg next tå. I lördast va Jennifer, Emma, Emme å jag nier Linn ti först, sedan läjta vi nu na fest men vi hitta itt nae som låcka na rektit mytchy så vi for nu ti sjömora tå ett na jiet å sedan resten åav kvieldin va vi nier Emme.
Imr je e skolan som väntar tå, å ja har itt alls na lust me he ja. Men he je nu itt na lieng tärt såmarloav nu heldär, så vetcha man övärlievär.
Men nu ska ja ga nier å jiet na som åtminstone såag gott ut :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar