Ska snart far ut me vespon me Much, vort ju itt na åav a igår tå e börja snyög å räjn å allt kva e jord. Bytt just ack från Ronnyas måpå men no värka on va slut hon å, så för att ja ska konn använd vespon (tärt ja fåar än ny ack) gått ja använd kicken, å he je itt ja na bra på :DD
Säjnan i kvield tänkt vi far ti Emma på tjejkvield. Men nu kom Much så nu ska ja gaa!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar