I da je e hande såkallade langfridain tå, di bruk säj han gar långsamt så ja fåar nu värkligen håppas he tå fö ja har så jvla mytchy som ska va jort ja i dag. Ja ska dusch å la me, stied rume i siekärt fläir tim, far ut åp me vespin me antingen miikon elå much.. osv.
Sitär nu i sienjän nu å har läjdon, nicke hadd lära lägg åap tv i natt tå ja soavd så nu je ju han så trött å viegrar stig opp ;@ Men nu fieg jag å läjdon..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar